A Raiffeisen Ingatlan Zrt. és a brit Miller Developments ingatlanfejlesztő- és üzemeltető társaságok által fejlesztett Premier Outlets Center 3. üteme 2007. utolsó negyedévében nyitja meg kapuit a látogatók előtt Biatorbágyon. A tavaly augusztusban átadott második ütem után megkezdődött a 3. ütem előkészítése: a terep-előkészítés befejeződött és folytatják a beruházás látványosabb szakaszával, az épületek alapozásával és a tervezett üzletek szerkezetének kivitelezésével.
Magyarország első outlet központja az M1-M0 csatlakozásánál, 2004. november 11-én nyitott meg, megvalósítva a vásárlás új módját azzal, hogy világszerte ismert márkák kifutó termékeit kínálja az ajánlott fogyasztói áraknál 30-70%-kal alacsonyabb áron.
A központ 3. üteme iránt erőteljes az érdeklődés, így a tervezettnél jóval hamarabb indult meg a bővítés. A 31 leendő üzlet és az új éttermi egységek több mint 30%-a már most bérlőre talált. Olyan divatmárkák fogják magukat képviseltetni, mint a Timberland, Triumph, Bisón, J. Phillip, Office Shoes, Saxoo London, Devergo, Marc. A hatezerhatszáz négyzetméteres nettó alapterületű harmadik ütemmel az outlet központ 23.500 ezer négyzetméteresre bővül. A központ a mostani bővítés átadásával elnyeri azt a végleges kialakítását, amit a fejlesztők 4 évvel ezelőtt álmodtak meg.
A Premier Outlets Center 3. ütemének négy új épülettömbjét a dunaújvárosi székhelyű Grabarics Kft. kivitelezi a tulajdonosok megbízásából.
A nagyarányú bővítés mellett a számok is jelzik a Premier Outlets Center sikerességét: a nyitáshoz képest több mint 50 százalékkal gyarapodott a forgalom, de még a boltok számának növekedését bekalkulálva is harminc százalék feletti a bővülés. Az outlet központ első és második üteme 100%-ban kiadásra került, mely jelenleg 76 üzlet működését jelenti. Az elmúlt évben 1,6 millió, míg ez év első negyedévében már több mint 400.000 látogató kereste fel a létesítményt, a 3. ütem megnyitását követően az éves látogatószám várhatóan évi 2 millióra emelkedik.